فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

هدر ساز و متن های عاشقانه

خدمات هدر سازی ٍخدمات متون عاشقانه و...

هدر ساز و متن های عاشقانه

خدمات هدر سازی ٍخدمات متون عاشقانه و...

headersaz.blog.ir

admin:hamid ghaedi

کلمات کلیدی

کتاب

کتاب داستان زیبا و دوست داشتنی

کتاب الکترونیکی داستان زیبا و دوست داشتنی

دانلود کتاب داستان زیبا و دوست داشتنی

دانلود کتاب الکترونیکی داستان زیبا و دوست داشتنی

دانلود فایل پی دی اف داستان زیبا و دوست داشتنی

کتاب تجربه

کتاب آموزش کار با تجربه

پی دی اف تجربه

دانلود کتاب تجربه

دانلود کتاب الکترونیکی تجربه

دانلود فایل پی دی اف تجربه

دانلود تجربه

تجربه دانلود کتاب تجربه کتاب الکترونیکی تجربهتجربه

pdf تجربه

کتاب آموزش کار با زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

پی دی اف زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد دانلود کتاب

زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

دانلود کتاب زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

دانلود کتاب الکترونیکی زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

دانلود فایل پی دی اف زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

pdf زندگیــــــــــــــــــــــــــ می گذرد

کتاب الکترونیکی

پی دی اف

دانلود کتاب

دانلود فایل پی دی اف

کتاب سال نو95

کتاب الکترونیکی سال نو95

پی دی اف سال نو95

بایگانی

شعری درباره عشق

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

رفتم ، مرا  ببخش و مگو  او وفا نداشت            راهی  به  جز  گریز برایم  نمانده  بود
 
این  عشق  آتشین   پر  از  درد  بی امید          در  وادی  گناه و  جنونم  کشانده  بود
 
رفتم  که داغ بوسه ی پر حسرت  تو  را             با  اشکهای  دیده  ز  لب شستشو دهم
 
رفتم  که   نا تمام   بمانم  در  این  سرود           رفتم  که  با نگفته به  خود  آبرو دهم
 
رفتم ، مگو مگو که چرا رفت ، ننگ بود               عشق من و نیاز تو و سوز و ساز ما
 
از پرده ی خموشی و ظلمت ، چو نور صبح          بیرون  فتاده بود  به یک باره  راز ما
 
رفتم که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم            در لا به لای  دامن شب رنگ زندگی
 
رفتم  که  در سیاهی  یک  گور  بی نشان             فارغ شوم ز کشمکش و جنگ زندگی
 
من از دو چشم روشن و گریان گریختم                   از خنده های وحشی  طوفان گریختم
 
از  بستر  وصال  به آغوش  سرد  هجر                    آزرده  از  ملامت   وجدان  گریختم
 
ای سینه در حرارت سوزان خود بسوز                    دیگر سراغ شعله ی آتش ز من مگیر
 
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم            مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر
 
روحی مشوشم که شبی بی خبر ز خویش             در  دامن  سکوت  به  تلخی   گریستم
 
نالان  ز کرده ها و  پشیمان  ز گفته ها                    دیدم  که  لایق  تو  و عشق  تو  نیستم
 

نظرات  (۱)

  • محمد آذرکار
  • زیبا بود.


    <a href="http://vettr.blog.ir/">یاد امام زمان</a>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی